Comunicarea actelor și plata taxelor se pot face și pe net la Pitești


Cum să primești pe mail decizia de impunere?

📌Direcția Impozite și Taxe Locale a Municipiului Pitești oferă alternativa online!
Piteștenii pot înlocui experiența așteptării la cozile ce se formează la ghișeele de încasare a impozitelor și taxelor locale, optând pentru o alternativă mult mai eficientă - plata online a impozitelor și a taxelor locale, precum și a amenzilor contravenționale, cu cardul bancar, prin Internet, fără comision, la adresele www.primariapitesti.ro și www.ghiseul.ro, ambele sisteme fiind disponibile și funcționând 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Astfel, persoanele fizice pot achita impozitul pe clădiri, terenuri și mijloace de transport la adresa www.ghiseul.ro, la secțiunea „plată cu autentificare“, iar amenzile și alte taxe locale la secțiunea „plată fără autentificare“, la orice oră din zi și din noapte, de acasă sau din oricare colț al lumii, folosind telefonul, laptop-ul sau orice alt dispozitiv conectat la Internet.
Trebuie subliniat și un alt avantaj, anume acela că persoanele fizice care au bunuri impozabile și în alte localități, care s-au autentificat pe www.ghiseul.ro, pot achita, fără comision, impozitele pentru bunurile respective, precum și obligațiile datorate către ANAF, dacă unitatea administrativ teritorială respectivă este înrolată în Sistemul Național Electronic de Plată Online (SNEP). Lista instituțiilor înrolate este disponibilă pe www.ghiseul.ro.

📌Comunicare online - cum să primești pe mail decizia de impunere
De asemenea, Primăria Municipiului Pitești oferă, începând din acest an, posibilitatea ca, atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice, actele administrative-fiscale (Decizii de impunere etc), emise de Direcția Impozite și Taxe Locale, să le fie comunicate prin e-mail sau pe platforma de contact, disponibilă la adresa www.primariapitesti.ro, secțiunea „Impozite și Taxe Locale“.
Piteștenii pot opta pentru unul din mijloacele de comunicare menționate mai sus pe baza unei cereri, adresate Direcției Impozite și Taxe Locale, cerere care se depune în scris, o singură dată, la orice centru de încasare. Astfel, se obține o parolă, diferită de cea folosită în cazul achitării de taxe, impozite, amenzi, etc, care poate fi folosită în cazul comunicării online.

Alte sugestii

Comunicarea actelor și plata taxelor se pot face și pe net la Pitești
Pitești: s-a modificat programul de funcţionare al punctelor de vânzare (bilete/abonamente) pentru transportul local
Sisteme de tip ”bike-sharing” la Pitești!
Reguli noi în autobuzele din Pitești
Pitești: 30 septembrie 2020, termenul de depunere a declarației fiscale pentru stabilirea taxei de salubrizare/ persoane fizice